Prosinec 2013

Můj TR ve vývoji

31. prosince 2013 v 23:41 | LaraHCroft |  Novinky
Někdo slaví Silvestra koukáním na televizi, či na ohňostroj, já ho trávím s Larou :) Spíše bych měla říct, že ho trávím s editorem. Chci vám dokázat, že na mém připravovaném TR pracuji, teď o ty prázdniny jsem se do toho mohla plně ponořit, každopádně se budu snažit i o školu. Za těch pár dní jsem udělala kus práce, samozřejmě tím kusem myslím tak 1/20 levelu, takže z celkového pohledu to nic moc není, každopádně z něčeho se ten TR poskládat musí :)

Tak vám přeji hodně štěstí do nového roku 2014 :)



Na tom screenshotu toho sice moc nevidíte, ale věřte mi ;-)

PF 2014

31. prosince 2013 v 15:08 | Charlie |  Charliin (nejen) hráčský občasník

Dnešek je posledním dnem roku 2013, je tedy na místě se zastavit, podívat se zpátky a popřát Vám do nového roku všechno nejlepší, hodně úspěchů v osobním i pracovním životě a hlavně spoustu nalezených pokladů, vykradených hrobek a poražených nepřátel. Doufám, že i pro Vás byl rok 2013 plný zajímavých věcí jako pro nás, a doufám také, že ani rok 2014 Vás nezklame.

Je už tak trochu tradicí poslední den v roce bilancovat, a to znamená i čísla.
- protože máme také spoustu jiných povinností a zájmů, naše aktivita v tomto roce poněkud poklesla. Za tento rok přibylo na blogu (pouze) 304 článků (včetně tohoto). V porovnání s naším nejaktivnějším rokem, rokem 2011 (679 článků) je to méně než polovina, stále se ale snažíme, aby články kvalitativně neupadaly a byly pro Vás stále zajímavé.
- kvůli naší snížené aktivitě poklesla i průměrná denní návštěvnost, která se nyní pohybuje kolem krásných 180 návštěv denně.
- letos jsme také v návštěvnosti překročily krásných 300 000 návštěv, což nás moc těší a jsme rády, že se k nám vracíte.
- letošní novinkou na blogu je fórum, které ale není tak navštěvované, jak jsme doufaly. Snad se to časem změní.
- nezle také zapomenout na to, že v tomto roce vyšlo nové herní pokračování Tomb Raider série, a je plánováno pokračování, takže se máme na co těšit a co očekávat. Nezapomeňte, že v lednu vyjde Definitive Edition a v únoru začne vycházet komiksové pokračování Lařina příběhu.

Willard a zase Willard

28. prosince 2013 v 15:18 | Charlie |  Zajímavé obrázky
Včera jsem po několikáté dohrála The Lost Artifact, jeden z mých nejoblíbenějších TR bonusových dílů. A taky jsem na internetu narazila na několik úžasných obrázků s Willardem od Voxsound. A na popis, se kterým zcela souhlasím:

"On je pravděpodobně jedním z nejpodceňovanějších TR nepřátel vůbec a nechápu proč. Vždyť který jiný záporák miluje retardované mutanty, neumí mířit, jí rajskou polévku tvrdou jako kámen, hází po lidech stoly, používá květinové klíče ke svému doupěti, postavil si robotickou Nessie, aby mu hlídala hrad ve Skotsku, najímá si jako stráže zrzouny v kiltech, vlastní několik kopií her herní série, ze které je on sám, a milion dalších věcí..."


Nové přírůstky do mé TR sbírky

25. prosince 2013 v 10:16 | LaraHCroft |  Občasný zápisník LaryHCroft


Musím se pochlubit dárky, které jsem dostala a to: TOMB RAIDER III Box (sběratelské vydání od Core z roku 1998), Lara's Book z roku 1998 (ještě tehdy ani netušili, co bude ve třetím díle TR!, ani o TR2 goldu neměli ani zdání, no jen si to představte...) a ještě TOMB RAIDER Official Files knihu, která obsahuje všechno možné o TRI - TRV (na poslední stránce je zmínka o připravovaném TR VI :) Jsou to ty nejúžasnější Vánoce ze všech :) Snad jen loňské byly taktéž průlomové, neboť jsem tehdy dostala TOMB RAIDER II Box (sběratelské vydání od Core z roku 1997)! Dále Tomb Raider Ultimate Edition a také CD s TRI! Tomb Raider Ultimate Edition jsem dostala od Charlie, jinak všechno ostatní od svého přítele :)


Zde si můžete prohlédnout ty úžasné kousky :)


Nový design jako dárek pro Vás

24. prosince 2013 v 20:00 | LaraHCroft |  Já, vy a blog

VESELÉ VÁNOCE!

Připravila jsem pro vás vánoční dárek v podobě nového designu :) Udělala jsem několik verzí, než jsem se dobrala k tomuto, tak snad se vám líbí :)

Nezapomeňte mi ho, prosím, okomentovat ;-)
Děkuji Vám



Přejeme Vám krásné Vánoce!

23. prosince 2013 v 15:14 | Charlie |  Charliin (nejen) hráčský občasník
Hodně štěstí, zdraví, lásky, dárků, cukroví... prostě to, co od Vánoc očekáváte.


Čtvrtá adventní neděle za námi

23. prosince 2013 v 9:56 | Charlie |  Charliin (nejen) hráčský občasník
Cítíte to? Vánoce. I když už pro mne není středobodem Vánoc Ježíšek, jako když jsem byla malá a těšila se, co dostanu - protože teď ohledně dárků přemýšlím spíš nad tím, čím koho obdarovat - stejně je to pořád výjimečný čas. Snad je to i tím, že se blíží konec roku, a člověk se zamýšlí nad vším, co bylo. A vůbec co bylo i dřív, nejen v tomhle roce. Jsem hodně nostalgická, když na to přijde, ráda vzpomínám na příjemné chvíle z minulých let.

Já jsem vůbec takový nostalgický hráč. Proto mám nejraději klasické TR - jsou pro mne kromě vzpomínek na vlastní hraní plné i vzpomínek na mé dětství. Nebo spíš dospívání? Prostě minulý čas.

Jaká je vaše nejoblíbenější vzpomínka spojená s Tomb Raider?


Dotaz na vás

22. prosince 2013 v 11:31 | LaraHCroft |  Já, vy a blog
Zdravím :)
Mám na vás malý dotaz. Zajímá mě, jaké máte rozlišení monitoru. Nic víc, nic míň :)
Piště, prosím, do komentářů.

Děkuju :)

300 000

21. prosince 2013 v 22:38 | Charlie |  Charliin (nejen) hráčský občasník

No... co dodat? Naše počítadlo překročilo úžasné číslo. A já jsem moc ráda, že se k nám stále vracíte, že máte i po tolika letech o Laru a o náš blog zájem. Ale řekla bych, že bez Lary by to tu tak horké asi nebylo:-)

Děkujeme, je to krásný vánoční dárek.

Charlie & LaraHCroft


Lara Croft: Reflections

21. prosince 2013 v 14:18 | Charlie |  Novinky

Dumali jsme nad tím, co je Lara Croft: Reflections, teď už to víme.

Je to bojová karetní hra pro iOS - takže pro mobily s tímto systémem. Pod taktovkou Square Enix ji vyvíjí studio RenRen Games, v současné době probíhá testování - byla zveřejněna v Austrálii a na Novém Zélandě a ve zbytku světa by měla vyjít v první čtvrtině příštího roku. Dobrodružství se neodehrává v Core ani Crystal TR sféře a časové ose, je to spíš nostalgický zážitek s Larou. (tolik z prohlášení Meagan Marie, není mi moc jasné, proč ji u protinožců už vypustili, dělají si z nich pokusné králíky? No, to je jedno, beztak si to nezahraju, jak jsem řekla už dříve, nevedu chytrý telefon:-) )


Tomb Raider 1 nyní na iOS

17. prosince 2013 v 22:10 | Charlie |  Zajímavosti
Přiznávám, že jsem nedotčená těmi přístroji se jmény začínajícími na malé i. iPad, iPhone... pokud jde o telefony, zasekla jsem se v době asi před deseti lety, a pořád mám ten stejný přístroj. Navíc se mi nelíbí představa, že by byl můj telefon chytřejší než já, nebo to o sobě aspoň říkal... Ale to je fuk.

Hlavní je, že klasika je stále živá! A vrací se! Je znovu přepracovávána znovu a znovu pro nové a nové platformy a systémy. To je něco, co mne prostě hřeje.

Takže, abych se dostala k jádru věci. Jestliže vlastníte iPad či iPhone a hrajete rádi hry, můžete si od nynějška zakoupit na App Store tu nejklasičtější klasiku, Tomb Raider 1, a hrát ji kdekoliv, kam si s sebou nosíte svůj přístroj.




Třetí adventní neděle

15. prosince 2013 v 12:05 | Charlie |  Charliin (nejen) hráčský občasník
Letos to letí nějak podezřele rychle. Nastává poslední týden školy, já nestihla téměř nic z toho, co jsem si předsevzala, ale naštěstí už většinu dárků jsem posháněla. Holt to budou tak nějak pracovní svátky. Naštěstí je kolem Vánoc volného času dost. Relativně. Ale dost na to, aby si člověk zopakoval nějakou svou vánoční zvyklost...

Nedaří se mi pořádně si vzpomenout, zda máme s LHC nějakou vánoční tradici spojenou s Tomb Raider. Já sama si vždy o Vánocích čtu v jedné své "vánoční" knížce, už to praktikuju kolik let. Ale TR... pokud si dobře pamatuju, pravidelně kolem Vánoc je většinou dost času na to, abychom si spolu sedly k počítači a nějaký díl si pustily, připomněly si, jak jsme kdysi hrály spolu.

A co vy? Máte nějakou vánoční zvyklost spojenou s Tomb Raider?


Lara Croft křížkovým stehem

14. prosince 2013 v 9:13 | Charlie |  Fan Art Nápady a vychytávky
Jako menší jsem docela ráda vyšívala, i když jsem dokázala dovést do cíle jen menší projekty. Občas sice jehlu a nit do rukou vezmu i teď, ale na něco takového bych si opravdu netroufla. Rose6119 má můj obdiv - pustila se do Lary jehlou a bavlnkou a vyšila křížkovým stehem obraz o velikosti 53 x 70 cm. Zvolila motiv Lary z Legend. Určitě by vypadalo úžasně vyšít takto Laru ze starších dílů, křížky by se skvěle hodily na vytvoření pixelového efektu.


A ještě jeden kousek, portrét Lary z Anniversary, od téže autorky. Týden práce!


Pokračování Tomb Raider bude další kapitolou Lařina vývoje

10. prosince 2013 v 14:03 | Charlie |  Novinky

Ono se o tom pokračování sice pořád moc neví a moc se o tom nemluví, ale abych vás zase o trošku víc navnadila na těšení se, přeložila jsem vám článek, který vyšel před dvěma týdny v ElectronicTheathre.

Začátkem tohoto roku Square Enix vydali kritikou opěvovaný restart příběhu Lary Croft, Tomb Raider. Je to první kapitola nové série a není žádným překvapením, že práce na pokračování už běží, a zdá se, že vývoj běží rychlejším tempem, než by mnozí očekávali.

Na Bradford Animation Festival (BAF), Brian Horton (Senior Art Dicector v Crystal Dynamics) prezentoval diskuzi o historii Lary Croft a vývoji tohoto restartu. Pokryl vše od předesignování postavy k procesu jejího převedení do uvěřitelnější hrdinky, a Horton a jeho tým je skutečně hrdy na to, co on a jeho tým vytvořil. Po prezentaci byl otevřen prostor otázkám publika a otázka na pokračování na sebe nedala dlouho čekat.

"Oznámili jsme pokračování... a já jsem šťastný, že o tom konečně mohu mluvit," prohlásil Horton. "Pokračování Tomb Raider je další kapitolou Lařina vývoje... její život se změnil. Nemůže se už vrátit k tomu, jaká byla a čím byla dřív."

Horton prohlásil, že tým Crystal Dynamics tvrdě pracoval na vytvoření techniky a nástrojů, které by fungovaly i mimo vlastní hru, nejvýraznějším příkladem je TressFX vytvořený s AMD (pozn. ten slavný virtuální šampón). Na TressFX se stále pracuje a je to zcela určitě příklad technologie nové generace. Samozřejmě, protože Tomb Raider neblaze proslul jako zklamání pro Square Enix, navzdory pozoruhodným prodejním výsledkům, byl Horton také dotázán na otázku rozpočtu pro pokračování, která pro něj byla znatelně nepříjemná.

"Nemluvíme o našich rozpočtech... je to vydatně financovaná hra," prohlásil Horton, než přiznal, že "neutratíme na pokračování víc než na původní hře."

Zatím nebylo oznámeno žádné datum vydání, žádné platformy ani detaily příběhu, ale vzhledem k tomu, jak rád by Horton už o hře mluvil víc, můžeme usoudit, že projekt je ve vývoji dál, než by někdo mohl očekávat. (Pozn. No, jen na tohle bych asi nesázela, oni jsou nadšení pořád...)

Druhá adventní neděle je za námi

9. prosince 2013 v 17:28 | Charlie |  Charliin (nejen) hráčský občasník
Jestlipak už jste si vyjedli adventní kalendář? :-) Myslím, i když má paměť už není, co bývala, že ani jako malá jsem s vyjídáním adventních kalendářů neměla problémy. Když jsem byla hodně malá, tak jsem jich většinou dostávala víc (znáte to - jeden od rodičů, další od babičky, další od další babičky...), takže čokolády bylo dost, a později jsem si prostě užívala to pomalé odpočítávání. Teď se modlím, abych do Vánoc měla odevzdané alespoň nějaké práce a abych stihla poshánět všechny dárky, co jsem komu vymyslela. Ale adventní kalendář mám pořád, i když je mi už přes dvacet. Ne, není s Larou. Je s krtečkem.

A co vy - máte letos nějaké vánoční přání týkající se naší staré známé Lary Croft?

autorem obrázku je hiropon056