TRLE sekce: Návody

13. srpna 2013 v 9:49 | LaraHCroft |  TRLE sekce - Návody
Zdravím vás z vývojářské nory :)
Chci vám představit sérii návodů od Sabatua, který se poslední dobou návody pro TRLE zabývá a rozhodně se činí. Já sama jsem jeho videonávody nadšena, neboť není lepšího způsobu návodů (alespoň tedy podle mě) než vizuální.

Zde máte odkaz na jeho youtube kanál, kam videa přidává.


Zatím prý nemá všechna, ale buďte trpěliví, beztak jestli se do toho někdo chce dát, budou pro něj i ta první videa obtížná ;-) Rozhodně bych vás ale tímto chtěla nalákat na vývojaření, v Čechách je nás málo, nevím, jak tomu je na Slovensku, tam je to možná lepší. U nás hlavní leader "Sakul" již ve tvorbě nepokračuje a i jeho podpora ve formě fóra je tzv. mrtvá. Kdybyste se přidali prostřednictvím našeho blogu, možná bych pak měla důvod zařídit takovou poradnu tady u nás :) Vytvářím v TRLE editoru sama a ovládám i DxTre3d editor, takže bych mohla radit oběma skupinám.

Žádal mě i o zveřejnění jeho facebookového (nevím... oddílu?) zkrátka tady je... ač jsem zásadní odpůrce facebooku. Takže já tam vlastní přístup nemám.

Tak co vy na to? Troufli byste si?


 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Charlie Charlie | Web | 13. srpna 2013 v 9:56 | Reagovat

Hoj sestřičko:-)

2 LaraHCroft LaraHCroft | E-mail | 13. srpna 2013 v 10:03 | Reagovat

[1]: Hoj :) Tak koukám, že na to nejsi ten správný typ :D

3 Charlie Charlie | Web | 13. srpna 2013 v 10:13 | Reagovat

[2]: Pamatuješ si přece, jak jsem to zkoušela a nedokázala jsem ani otočit místnost:-)

4 LaraHCroft LaraHCroft | E-mail | 13. srpna 2013 v 10:23 | Reagovat

[3]: Ano :) To zrovna patří mezi základy no :D

5 Sabatu Sabatu | E-mail | 13. srpna 2013 v 11:24 | Reagovat

[2]:  Přidám video kde bude i odkaz na stažení mouse patche  , potom se dá ovládat TRLE myší , podobně jako v DXT . .  Jseště by mě zajímalo kde jsi vzala tento obrázek z editoru . na TOmb Raider chronicles. com  je jich dost ale tento zrovna ne :D

6 LaraHCroft LaraHCroft | E-mail | 13. srpna 2013 v 12:30 | Reagovat

[5]: Já ti už ani nevím... mám je stažené už dlouho :) Jo a ten mouse patch bych brala... to je to co mě na TRLE editoru strašně štvalo, že se v něm špatně orientuje...

7 sabatu sabatu | E-mail | 13. srpna 2013 v 15:32 | Reagovat

Tak prosím   http://www.youtube.com/watch?v=7IeifUvrVeY&feature=youtu.be  ; .. návod na mouse patch . a v odkazu lze nalézt i demo na mojí hru TR3 remake :D .. a bylo by možné v této sekci založit i téma amatérské levely. . že by sem mohli lidé posílat levely.. samozřejmě ty co stojí zato a jsou dobre . jako Com.Cache :D a ne nesnažím se podlejzat . je to opravdu dobrá hra nato že je v DXTRE :D asi nejlepší hra z DXT . pak je i Vision of Furute :D

8 Sabatu Sabatu | E-mail | 13. srpna 2013 v 15:33 | Reagovat

[6]:Rád bych kdyby jsi časem udělal v trle sekci něco jako historii.. že by jsi tam vložila foto z editoru ze starších dílů a něco otom napsala :D . nebo bych stim mohl třeba i pomoci kdyby jsi chtěla :D

9 jenny (fan lara) jenny (fan lara) | 16. října 2013 v 18:58 | Reagovat

jak koukam nemam všechny díly lary projety...

10 larafcteam larafcteam | Web | 2. prosince 2013 v 16:15 | Reagovat

Nějak mi v té anketě chybí možnost "už vyvíjím" :-)

11 Peterhenes Peterhenes | E-mail | 24. července 2014 v 17:59 | Reagovat

Ahoj neviete ako vlozim objekty z internetu do base levelov a ako ukoncit level aby išiel dalsí

12 LaraHCroft LaraHCroft | 24. července 2014 v 19:55 | Reagovat

[11]: Používáš wadmerger pro baselevely? Nejprve mi budeš muset říct základní věci, třeba jako editor, ve kterém vytváříš, jaké další programy používáš, do jakého enginu vytváříš a tak... takhle ti neporadím.

13 LaraHCroft LaraHCroft | 24. července 2014 v 19:56 | Reagovat

[10]: Za to se omlouvám... holt, vývojáři, pište do komentářů :)

14 Peterhenes Peterhenes | E-mail | 24. července 2014 v 21:29 | Reagovat

[13]: Pracujem v dxtre3D editore,vytváram pre tomb raider 2, a ešte používam fexmerger ale tam sa dajú vymienať objekty
len medzi levelmi nedaju sa pridávať nove objekty

15 LaraHCroft LaraHCroft | 25. července 2014 v 13:02 | Reagovat

[14]: V tom případě musíš udělat tohle: otevřít wadmerger, otevřít tam nějaký wad z TRLE, naimportovat tam tvůj objekt, uložit wad, zkompilovat na level pomocí tom2PC (na .tr4) a pak si onen level otevřít ve Fexmergeru a přetáhnout objekt do tvého baselevelu (.tr2). Když už jsme u toho, absolutně nedoporučuju pracovat s Fexmergerem, ani s DxTre3d editorem. Ten Dx by se ještě nechal, ale pro baselevely jen a pouze wadmerger. Tvůj problém je v tom, že vytváříš do enginu TR2, což taky nedoporučuju. K tomu, aby hráči měli ve hře hudbu musí mít CD, můžeš používat pouze to, co bylo v TR2, nic jiného, atd... Co jsem si teď uvědomila je, že ten můj návod ti k ničemu nebude, neboť těmi objekty na internetu jsi nejspíše myslel objekt do TRLE a ten ti v TR2 nepůjde. Jaký objekt máš na mysli? Dej mi link, prosím.

16 Peterhenes Peterhenes | E-mail | 25. července 2014 v 14:15 | Reagovat

To nič kamoš ma tomb raider 4 tak si ho požičiam a budem pracovať v TRLE predsa len štvorka je lepšia.

17 Peterhenes Peterhenes | E-mail | 26. července 2014 v 13:50 | Reagovat

Nepoznáte niaky program na tvorbu cutscene.:)

18 Peterhenes Peterhenes | E-mail | 26. července 2014 v 13:50 | Reagovat

Nepoznáte niaky program na tvorbu cutscene.:)

19 LaraHCroft LaraHCroft | 27. července 2014 v 8:38 | Reagovat

[18]: Nejdřív bych se být tebou naučila v TRLE. O žádném programu nevím.

20 Lenka Lenka | 27. září 2014 v 18:10 | Reagovat

Ahoj, tvořím už pěkně dlouho v DXTRE3D a chtěla bych zase něco vytvořit :).Chtěla jsem se zeptat, jestli jde nějakým způsobem nakonvertovat třeba objekty z TR1 do TR3 :). Nevím právě, jestli se to dělá nějak přes FEXMERGER nebo jestli mám použit WADMERGER a nebo oba dva :). Předem ti mnohokrát děkuji za pomoc :).
P.S.: Tvůj nový level je úžasný :). Opravdu máš můj obdiv :).

21 LaraHCroft LaraHCroft | E-mail | 27. září 2014 v 18:59 | Reagovat

[20]: Ano jde, ale Fexmerger moc nedoporučuju, protože ztrácí zvuky. Wadmerger je zase dost těžký, co se týče zkušeností s ním (je to takový samorost), ale je nejlepší. Jestli ale trváš na Dx kvůli TR3 enginu, tak Fexmerger by měl stačit :) Wadmerger je pro engine TR3 nepoužitelný, načítá a ukládá wad soubory (což jsou soubory s objekty pro TRLE). Obecně bych doporučovala TRLE, což samozřejmě kvůli starým enginům nelze použít (kromě NGLE, které už staré enginy dokáže, ale to ani já neumím, ačkoliv se v tom budu časem vzdělávat). TR3 engine má dosti problémový script, hlavně co se "hardcoded" věcí týče, tak pozor ;)

Jak dlouho tvoříš? Nebo, kde si můžu tvá díla prohlédnout? :)

Jsem moc ráda, že se ti líbí :)

22 Lenka Lenka | 28. září 2014 v 9:28 | Reagovat

[21]: Zkoušela jsem tam dát nepřítele z TR1 a měl úplně špatné animace :DD. Tvořím už asi rok a půl :). Zatím jsem tvořila spíše takové menší práce na zkoušku, teď bych se ale chtěla vrhnout do něčeho s příběhem :). A brzy si plánuji založit i blog o tom :). Zkoušela jsem právě konvertovat objekty mezi levely v DXTRE3D, ale stejný díl do stejného dílu, jako třeba TR2 do TR2. Moc ráda bych ale měla třeba mutanty z Atlantidy z TR1 v TR3, jenže nepřátelé nereagují na Laru, většinou k ní jenom jdou a když je zabiju, tak začnou dělat úplně divnou animaci :D.

23 LaraHCroft LaraHCroft | E-mail | 28. září 2014 v 9:42 | Reagovat

[22]: Ano, to je samozřejmě nevýhoda Fexmergeru a Dx, kdy nelze jen tak přetahovat objekty s animacemi. Statiky to zvládá. Na to je pak wadmerger (těžká to práce ale), který je ale do čtvrtého dílu, i kdybys pracovala v Dx. Předělané modely ze všech možných dílu (TR1-5) do TRLE se dají najít na serverech třeba jako je trsearch.org nebo laraslevelbase.de, vše je ale do čtvrtého dílu (resp. TRLE, TR4 má trochu jiný engine). Ve fexmergeru tohle nevyřešíš :/ Takže buď se omez na objekty z dílu, na který vytváříš a nebo přejdi na engine čtvrtého dílu (můžeš v Dx i v TRLE, co ti vyhovuje víc), kvůli Wadmergeru. Já třeba používám 1.98 Beta 3 a jsem s ním spokojená, až na pár nepříjemností se zvuky. Jakmile ho totiž zavřeš, veškeré nastavení zvuků je fuč... Ale zvuky se stejně mají dělat ve Screameru nebo SFXManageru... Když se tak poslouchám, asi pro tebe bude jednodušší omezit se na možnosti jednotlivých enginů :) Já jsem třeba na TRLE z Dx přešla až po šesti letech, ale někdy spíše kvůli lenosti učit se to všechno :D

24 Lenka Lenka | 28. září 2014 v 9:59 | Reagovat

[23]: Máš pravdu, bude jednodušší se omezit na možnosti jednotlivých enginů :). TRLE jsem také zkoušela, jenže ten mi chybuje :/...

25 Lenka Lenka | 28. září 2014 v 10:25 | Reagovat

[23]: Každopádně moc děkuji :).

26 Lenka Lenka | 2. října 2014 v 13:12 | Reagovat

Ahoj LHC. Tak jsem se nakonec rozhodla, že to budu tvořit na engine TR4. Chtěla jsem se zeptat, jak se spouští ty FMV (asi to bude velká práce se scriptem). A pak ještě, jak děláš, že si třeba nějakého nepřítele poskládáš tak, že má například tělo Lary, hlavu Natly apod. Děkuji moc za odpověď :-). A k tomu tvému levelu... Už jsem v Indonésii a to je něco úžasného, moc se mi líbí prostředí a to nejen v této lokaci :-). Opravdu moc vydařené :-).

27 Fox Fox | E-mail | 26. října 2016 v 19:37 | Reagovat

Let's Play Tomb Raider 2,3,4  to by bylo  fain  udělat  nejaký ten komentař v čestině  nejakýej ten vtípek ve videu a ješte  slečna by to komentovala to by bylo super:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama