Únor 2012

Thor's Belt?

29. února 2012 v 19:36 | Charlie |  Zajímavé obrázky
Tohle mě dostalo:)


Broccoli Coconut Hotdog

29. února 2012 v 17:21 | Charlie
Broccoli Coconut Hotdog. Tak tahle úchvatná šílenost je čistě tombraiderovský pojem, v jiné hře byste na ni jen těžko narazili. Ono to vlastně ani tak docela ve hře není, ale...

Je to "vynález" ThatNorskChick, členky TR fóra, autorky písní Doppelganger shoot Alister and now he is dead a Die, Natla. Ta vzala jednotlivá slova ze tří vět z hry Tomb Raider: Angel of Darkness. Jistě si pamatujete "If I got a coconut every time some lunatic said something like that..." Broccoli pochází z vynechané hlášky "Great, broccoli with attitude" (což Lara měla pravděpodobně říct o nějakém mutantovi z Biodomu) a hotdog je z další vynechané "I didn't ordered a hotdog" (snad z pařížských ulic).

Symbióza

28. února 2012 v 14:35 | Charlie |  Zajímavé obrázky



Ten okouzlující pohled

27. února 2012 v 17:23 | Charlie |  Zajímavé obrázky
Odzbrojující, že?
Autorem obrázku je Daemon.


Anketa: Jak často navštěvujete náš blog?

27. února 2012 v 11:50 | Charlie |  Ankety a diskuze

Ano, já se prostě zeptat musím:)

Jak často navštěvujete náš blog?

Screenshoty od Rudyho

26. února 2012 v 21:06 | Charlie |  Vaše výtvory
Je vidět, že Rudy skutečně nezahálel a fotil jako o život. A úspěšně - jeho screeny jsou skutečně plné ducha Tomb Raider 2 :)

Všechny jeho screenshoty najdete zde.


Aktuálně

26. února 2012 v 16:14 | Charlie

Aktuálně bych vás ráda upozornila na dvě věci.

Za prvé - opět se nám rozrostla galerie čtenářů, kam se nově zapsali Niko a Kaki. Díky za milé představení!

Za druhé - stále ještě vám zbývá uhodnout dvě hádanky ze sedmnáctého kola Hádejte, hadači. Jsem velice zvědavá, kdo na to přijde jako první:)

Lara Qualopec

26. února 2012 v 14:30 | Charlie |  Vaše výtvory
Vskutku zajímavá mutace od Risableska.


TR Underworld: Další články a zajímavosti

26. února 2012 v 11:10 | Charlie |  Tomb Raider 8
Obrázky

Články

Videa

TR Underworld - rozcestník


Když pracovat na Tomb Raideru, tak v patřičném oděvu

26. února 2012 v 8:29 | Charlie |  Zajímavé obrázky
Pamatujete si ještě ty obsáhlé galerie fotek mexických památek, které Crystal Dynamics fotili, aby získali inspiraci k vytvoření Mexika v TR Underworld? :) Zajímalo by mě, jestli se na to takhle oblékl jen tento fotograf, nebo jestli to byla uniforma... :)


Angel of Darkness téma do PSP od Jeanette

25. února 2012 v 19:52 | Charlie |  Vaše výtvory
V této sekci to skutečně začíná být příjemně různorodé. Tentokrát přibylo téma na PSP s motivy Angel of Darkness od Jeanette.


Thorovo kladivo, jako by ze hry vypadlo

25. února 2012 v 16:37 | Charlie |  Zajímavé obrázky
A k jeho uchopení majitel ani nepotřebuje Thorovy rukavice a opasek... je totiž jen dřevěné. Skoro neuvěřitelné...

Autora bohužel neznám, což je skutečně škoda - jeho práce je úžasná.


Tomb Raider Underworld: Moje výsledky a dojmy

25. února 2012 v 12:16 | Charlie |  Charliin (nejen) hráčský občasník
Respektive spíš jen ty dojmy. Výsledky - tedy statistiky se mi ve hře jaksi nepodařilo najít.

Za vším hledej maminku

Začneme tím, co ve hře považuji za nejdůležitější - příběh. Všichni jistě víte, o co se v TRU jedná (pokud ne, navštivte tento článek) a každý na to má svůj pohled. Co se mě týče, myslím, že to není až tak strašné - všechny cesty jsou příběhem nějak vysvětleny, zápletka tu je - touha po odplatě, touha po pravdě, touha po zničení světa (každá touha samozřejmě patří k jiné postavě), odsýpá celkem rychle, postavy se v pravý okamžik vynořují na scéně, lodě se potápějí a tajemné světy jsou otvírány... no budiž. Ale musím říct, že mě to zarputilé hledání Lařiny matky a pravdy po tom, co se s ní stalo, prostě k Laře nesedí. Lara byla vždy prostě individualistka. A teď jde pořád v otcových stopách (jako kdyby toho už předtím nebylo dost), prostě pořád žije ve stínu svých rodičů. To k ní skutečně nesedí. (Poznámka na okraj - už se skutečně těším na to, jak se to v novém díle změní.)

Pastva pro oči i pro uši

Co se téhle hře skutečně nedá vytknout je brilantně zpracované prostědí a hudba. Procházet se úchvatnými, do detailu vyvedenými lokacemi, je skutečně pastva pro oči. Pozorovat, jak džungle kolem žije (alespoň trochu. Nevím jak vy, ale mě fascinovali ti papoušci:), nechat se okouzlit obrovskými ledovými chrámy a říší mrtvých... A hudba to vše perfektně doplňuje.

Procházka nemrtvým sadem

Jednu - respektive dvě věci opravdu musím téhle hře vytknout. Na to, jak je soubor zabírající místo na mém počítači monstrózní a jak velké dobrodružství to podle slov vývojářů má být, je ta hra zaprvé hrozně jednoduchá, zadruhé hrozně krátká. Ono jedno hodně souvisí s druhým. Hádanky tu jsou docela pěkné, ale opravdu snadno řešitelné. Jakmile přijdete na kloub nepřátelům, zlikvidujete je jedna báseň. A pak už je to vše jen o běhání a skákání po římsách a opakovaném umírání. Tohle všechno je smíchané dohromady docela slušné, ale uteče to hrozně rychle. Jak jsem říkala, bohužel nevím přesně, jak dlouho jsem hrála, protože jsem nenašla žádnou statistiku, ale tipuju to tak na šest, nejvýš sedm hodin rozkouskovaných do jednoho týdne. To není moc. Z dílů od Crystal Dynamics je asi skutečně nejobtížnější Anniversary, zatímco Underworld se s Legendem dělí nějakou lehčí příčku.

Tomb Raider Underworld - rozcestník


Z archivů starých magazínů

25. února 2012 v 8:16 | Charlie |  Zajímavosti
Z minulosti se dají vykutat skutečné poklady, to ví Lara Croft a my už dávno také. I třeba takové obyčejné věci, jako oblálky herních magazínů, mohou po letech ukázat svou tvář. A ty, které tu pro vás tentokrát mám, jsou skutečně... neobvyklé. Nebo alespoň obrázky Lary na nich jsem mnohdy viděla úplně poprvé.