Květen 2008

Lara Croft podnítila ozbrojený útok...

31. května 2008 v 19:27 | Charlie |  Zajímavosti
(Překlad z angličtiny na základě článků z Chronicles.com a Tomb Raider News Channel)
Lara Croft podnítila ozbrojený útok
Majitel počítačového obchodu David Williams zažil velký šok svého života, když ozbrojená policie z Greater Manchester považovala sochu ikony počítačových her Lary Croftové v životní velikosti, která stála v jeho obývacím pokoji, za ozbrojeného kriminálníka a napadla jeho dům.
"Bylo by to směšné, kdyby to nebylo tak hrozné," řekl pan W. britským novinám Daily Mail. "Jeden policista držel pistoli a vřískal: "Kde je ta zbraň, kde je ta zbraň?" Neměl jsem tušení, o co jde, předpokládala jsem, že vtrhli do nesprávného domu. Nemohl jsem tomu uvěřit, když jsem si uvědomil, že oni omylem považovali figurínu Lary Croft za někoho ozbrojeného."
V souladu s Daily Mail mluvčí Greater Manchesterské policie řekla, že policisté dveře vykopli teprve tehdy, když je jejich majitel neotevřel… "Věřili, že uvnitř domu viděli ozbrojenou siluetu uvnitř domu a rozhodli se zasáhnout. Dodrželi správnou proceduru a počkali na ozbrojené posily… A když vtrhli dovnitř, našli jen manekýnu s "dětskou" pistolí."
Než aby se policisté za svůj pomýlený výpad omlouvali, zatkli raději pana Williamse a drželi ho ve vazbě více než 13 hodin. Aby k jeho křivdě přidali další urážku, je pan W. nyní na kauci kvůli podezření z držení střelné zbraně, a Lara Croft zůstává držena jako důkaz.
Pan Williams teď bude muset platit pěkné pokuty a bude toho mít ještě dost co řešit; a jeho Lara navíc zůstane u policie. Chudák!
A toto je ta tvářička, jež to vše způsobila...

Tomb Raider: Return to Egypt

31. května 2008 v 15:27 | LaraHCroft |  Moje Tvorba



TOMB RAIDER: Return to Egypt

Tomb Raider: Return to Egypt je v pořadí druhým vydaným amatérským Tomb Raiderem vývojářky LaryHCroft.

Hra, skládající se ze dvou levelů, se celá odehrává v egyptském prostředí, jak už napovídá sám její název. V tomto dobrodružství se neodehrává žádný zvláštní příběh. Lara Croft se prostě vrátila do egyptských lovišť a vydala se za poklady dávno ztracenými v písku. Lara versus staré hrobky... kdopak vyhraje?

vývojář: LaraHCroft
datum vydání: 30. 5. 2008
engine: Tomb Raider 4













Moje amatérské hry → Tomb Raider

31. května 2008 v 15:21 | LaraHCroft |  Moje amatérské TR
TR: Book of Destiny

Vytvořen: 14.4.2008 (13:47)
Engin: TR5
Počet levelů: 5
Doba hraní: cca. 3 hod

Lara pase po artefaktu jménem Book of Destiny. Tuto knihu se jí nakonec podaří vyprostit z nehostiného muzea (velice hlídaného muzea) a odnese si ji domů. Ale stane se něco neočekávaného. Zhruba tak za týden jí někdo vykrade a odnese si knihu. Lara se pátrá po zločinci a knize, kterou tak pečlivě "ukradla". Nakonec Lara najde zloděje a vrací se domů s knihou osudu - neboli Book od Destiny.
TR: Return to Egypt

Vytvořen: 30.5.2008
Engin: TR4 TRLE
Počet levelů: 2
Doba hraní: cca. 1 hod

Lara se vrací do Egypta, aby získala už dlouho hledanou sošku faraona. Podaří se jí to? Je to jen na vás...
TR: Vision of Future

Vytvořen: 14.2.2009
Engin: TR3
Počet levelů: 10 + Lara's House (11)
Doba hraní: cca. 5 hod

Po 35 letech, kdy už Markus s Ninou vlastní jeden z kamenů, nastupuje Lara Croft. Snaží se zabránit nejhoršímu, aby se Markus s Ninou nedostali k moci. Ukradne tedy kámen, "Thunder of Vision" z Glasgowského kostela. A dále se snaží najít zbývající kameny. Co myslíte, získá Lara všechny tři kameny a zabrání Markusovi a Nině před zničením světa? Je to jen na vás...


Vytvořen: 29.5.2010
Engin: TR4 TRLE
Počet levelů: 7
Doba hraní: cca. 6 hod

Na Laru se obrací starý přítel, profesor z Trinity College, s prosbou o pomoc. Lara mu ochotně vychází vstříc a rozjede se za ním do Kambodži. Dorazí však pozdě a najde už jen jeho tělo.
Aby našla odpovědi na otázky, které v ní celá ta záležitost vyvolává, vydá se na jeho Alma Mater. Dozvídá se zde spoustu věcí - a nejvíc jí učaruje zmínka o artefaktu, kvůli kterému zřejmě její známý vypustil duši. Lughovo kopí, kopí vítězství, mocný artefakt z keltských legend. Dokáže ho Lara najít a dokončit profesorovo dílo? Hon za pokladem začíná, ale ne vše je tak, jak se zdá být...



Vytvořen: 31.8.2014
Engin: TR4 TRLE
Počet levelů: 11 + Lara's Home
Doba hraní: cca. 6 hod

Tento TR volně navazuje na Tomb Raider II. Lara má, po napadení jejího domu Bartoliho muži, zálusk na další artefakt. Tím artefaktem je Anubisova pečeť. Lara ví, že je pečeť v Sakkáře v Egyptě. Vydá se proto tam. Po pečeti touží i jiní...

Rekapitulace - blog (31.5.2008)

31. května 2008 v 8:32 | Charlie a LaraHCroft |  Historie blogu
Jen krátká rekapitulace toho, co tu můžete najít...
Ke dnešnímu dni je na blogu přesně 320 článků a více než 3000 obrázků Lary Croft.
Blog navštívilo více než 12 000 návštěvníků; blog přitom existuje už třináct měsíců.
Určitě tu najdete to, co vás zajímá:)

Lara Croft - podivné obrázky

30. května 2008 v 15:59 | Charlie |  Zajímavosti
Určitě jste už někdy narazili na nějaký obrázek, nad kterým vám zůstal rozum stát, a ptali jste se, co že to vlastně má být. Pár jich tu pro vás mám:

Tomb Raider Anniversary Edition

28. května 2008 v 19:17 | Charlie |  Tomb Raider Aniversary II.
Věděli jste, že původně měl být TR Anniversary, tedy remake vůbec prvního Tomb Raideru (coby "oslava" Lařina desetiletého výročí) vytvořen týmem Core Design, tedy tvůrci a vynálezci téhle slavné série? Jenže nakonec to dopadlo trochu jinak...
Eidos totiž Core Design podvedl. Jednoduše řečeno - zadal práci dvěma firmám. Core Design, ale i Crystal Dynamics. A po dosti ošklivých čachrech z toho Core byli nakonec vyšachováni, i když už dávno měli polovinu hry hotovou...
Musím se sama přiznat, že ačkoliv mne toto téma zaujalo, nenašla jsem mnoho informací. Drtivá většina jich je navíc jen v Aj, takže (přestože už jsem v tomhle jazyce slušně pokročilá) se dost často pletu. Důležité ale je, že někteří lidé z Core to nevzdali a své Anniversary (snad) připravují dál...
Na tomto odkazu (LadyCroft.wz.cz) je o tomto problému zajímavý článek, stojí za přečtení...


Pár artworků:
navigace:

Lara Croft - přehlídka plavek

27. května 2008 v 20:34 | Charlie |  Zajímavosti
Řeknu to jednoduše.
Lara Croft je žena, kterou vymyslel chlap.
Lara Croft je žena, kterou chlapi (dobře, nejen oni) milují.
Jednou ji prostě v těch plavkách vidět museli...
Já tu teď pro vás mám výsledek jejich úsilí: slečnu Laru Croftovou v plavkách - vždyť koneckonců léto už klepe na dveře, i ta Lara se musí trochu připravit a vyletnit:) Tak se pojďme porozhlédnout po jejím šatníku...

Tomb Raider 3: Artefakty

27. května 2008 v 19:14 | Charlie |  Tomb Raider 3 Adventures of lara Croft
Lara Croft. Největší poklad jsem přece já!
Největší poklad jsem přece já!


V tomto svém v pořadí již třetím dobrodružství se naše stará známá archeoložka Lara Croft vydává do světa pro čtyři podivné artefakty…
Možná by nebylo od věci začít vyprávět tenhle příběh hezky po lopatě a od začátku.

---

Bylo nebylo… Antarktida prý kdysi nebyla tak studená jako dnes, ale dokonce prý poskytovala bydliště jednomu polynéskému kočovnému kmenu. Jednoho dne ale na Zemi (a to přímo na jižní pól) přiletěl z vesmíru velký kus kamene, meteorit - a všechno změnil. Za prvé - znatelně ochladil klima (netuším jak) - a za druhé: v jeho nitru objevili domorodci zvláštní hmotu, z které byli tak ohromení, že z ní vytesali čtyři kameny, každý jiného tvaru a trochu jiné moci. Byly to doslova magické artefakty… uctívali je jako božstvo. Potíž byla v tom, že ony kameny nebyly tak docela v pořádku - byly radioaktivní. Silně zdraví nebezpečné…
A tak jejich ubozí uctívači, neinformovaní o důsledcích radioaktivních látek, skončili zmutovaní, mrtví, a nebo prostě utekli a slehla se po nich zem.
A ty kameny, ty čtyři mocné artefakty, by si mohly v klidu odpočívat ve své ledové svatyni, kdyby ji jednou neobjevili Darwinovi námořníci. A ti nenechavci rozvezli kameny po celém světě…
Když Lara na jeden z nich narazí v indické džungli, najme ji tajemný doktor Willard, aby pro něj nalezla i ostatní. A ona proleze všechny ty kouty, kde se artefakty schovávají, a přinese mu je až do Antarktidy. Čtyři artefakty se vrací znovu do své svatyně v rukou hlavního záporáka Willarda, jenž je použije ke svým ohavným pokusům a sám se promění v obřího pavoučího mutanta. Svou prvou tvář odhalil pozdě - a Laře nezbývá, než použít jediné zbývající východisko z nepříjemné situace - své skvělé střelecké umění a pár ostře nabitých pistolí…

---

Budiž, toť je zhruba v kostce zápletka. Jmenovitě se ale jedná o tyto artefakty:

Infada Stone je bezpochyby krásný kousek. Je to vlastně ten první artefakt z nitra meteoritu, jenž Lara Croft objeví - musí ho ale nejdřív dostat z rukou podivínského a pološíleného Tonyho, který se prohání indickou džunglí… Vzhůru do Gangy! Indie čeká!

Element 115 kdosi zašantročil do Ameriky, konkrétně do Spojených států… doporučuji hledat v oblasti zvané Area 51 - poznávacím znamením je velký létající talíř, tupí strážní a velká poušť…

Ora Dagger vlastní zbytek původních uctívačů meteoritu, kteří přesídlili na ostrov v Tichém oceánu. Dokonce si založili nový Jurský park a také si rádi pochutnají na lidském masíčku - ostatně se cestou seznámíte i s jejich obětmi. Jejich hlavní kápo si říká Puna, sedí na divném křesle a chrlí kolem sebe blesky…

Eye of Isis vypadá jako dlouhá tyč nebo žezlo. Ohání se s ním půvabná Sophia Leigh, majitelka velké kosmetické firmy, sídlem v Londýně. Pozor na ni, tahle krasotinka dobře zná sílu své zbraně a ví, jak ji využít. Bezdomovci na dně londýnských stok by vám mohli vyprávět…



TR: Return to Egypt

20. května 2008 v 15:12 | LaraHCroft |  Historie blogu
Po TR: Book of Destiny přichází na scénu další z mých děl a to TR: Return to Egypt. Už z názvu je patrné, že se bude jednat o Egypt. Budou to dva levely na engin TR4.
Zde je trailer na můj nový TR.
Můj nový TR je již hotový pouze dodělávám poslední úpravy, takže si ho brzy budete moct stáhnout.
LaraHCroft:-)

19.5.2008

19. května 2008 v 14:02 | Charlie |  Historie blogu
Aktualizace:
  • Předně bych se ráda omluvila, že tu dlouho nic moc nepřibylo... ale chyba nebyla na mé straně. Kvůli kdovíčemu mi totiž nefungoval internet - a i teď se dá říci, že funguje, jen s velkým přimhouřením oka...
  • Změnil se vzhled blogu, čehož jste si jistě všimli - navíc to není poprvé, co na tento fakt upozorňuji...
  • A co plánuji? Pracuji teď na slíbeném článku o jedné významné postavě britské mytologie - mluvím o tom bájném králi Artušovi a jeho meči Excaliburu. A protože mne tohle téma docela zajímá, pokusila jsem se na něj vrhnout více zeširoka, takže jsem zaútočila na odpobnou literaturu a tak... ještě mi to bude chvilku trvat, ale doufám, že splním vaše očekávání:)
  • LaraHCroft dokončila svou další hru... která nemá onen jeden očekávaný level, ale hned dva. Teď už jen piluje a opravuje drobnosti - ale hned tak to hotové ještě nebude. Počítejte raději ještě tak s týdnem - možná víc - než si budete Tomb Raider: Return to Egypt zahrát...
Toť prozatím vše.
Vaše Charlie

Tomb Raider Underworld - Preview

15. května 2008 v 14:51 | Charlie |  Tomb Raider 8
Hledala jsem a našla jsem dvě různá preview tolik očekávaného Underworldu... protože momentálně nemám sílu nic podobného sepsat ( a vzhledem k tomu, jak jsou ty dva kousky dobré, by to bylo také pořádně zbytečné). Můžete si je ale přečíst sami...
Prosím, tady jsou:

TR:U Preview (Hrej.cz)

15. května 2008 v 14:49 | Charlie |  Tomb Raider 8
TOMB RAIDER: UNDERWORLD
Z výšin silikonových pahorků jižního Mexika, z deště a bahna a mayských mýtů, z června do zimy, z pohádky do pohádky. Tam všude Lara cestovala a ještě se hodně natrmácí, než nám odhalí své… svou pravou tvář.
Číst raná preview je jako hlasovat na základě předvolební kampaně. Všichni vám lžou, nikdo neříká pravdu a každý si vymýšlí. Číst ranná preview je sport z kategorie adrenalinových. Vyžaduje pevné nervy, tvrdou lebku a bystrý úsudek. Číst ranná preview znamená chápat rozdíl mezi velkou a ještě větší spekulací - zvlášť když je řeč o madoně s velkými balónky. Ikoně pubescentních erotických představ. Laře Croft ve vší next-generační kráse. O Tomb Raideru. O podsvětí. Underworldu. Nespekuluješ, nežiješ.

Lara neinformovaná

Vskutku, pustit se ve spojitosti s nově chystaným Tomb Raiderem do informační ofenzívy je úkol nadmíru nesnadný - alespoň co se skutečně schválených, sítem multikanálových ověřovacích aktivit filtrovaných skutečností týče. Vlastně jsou jen dvě. Tomb Raider bude, bude se jmenovat Underworld, byl odsunut na třetí čtvrtletí roku 2008 a vyjde pro PC, Xbox 360 a PS3. Takže vlastně tři. Čtyři! Pět, když se rozšoupneme a rovnou přihodíme tu o Crystal Dynamics coby vývojářích. Děkujme proto prozřetelnosti za americký videoherní časopis Play, známý doposud leda pro svou oblíbenou rubriku o nejprsatějších herních hrdinkách, který v prosinci nečekaně vypustil sadu zcela čerstvých informací. Přivřeme-li oči nad zpackaným titulkem o "prvním next-gen Tomb Raideru", dostává nová Lara ve stínu těchto skutečností velice zajímavé kontury.

Lara bloudící

Konec lineárním tunelům. Undeworld se blýskne "živým, bujným a rozlehlým interaktivním světem, který reaguje na každý podnět zvenčí". Mottem nového Tomb Raidera má být souboj "ženy a přírody" - Lara sama bude nyní nucena hledat cestu k cíli a často to bude právě ona cesta, co bude největší překážkou v dalším pokračování. Souboje s nepřáteli, z větší části nelidskými (rozuměj zvířecími), měly by ustoupit do pozadí exploraci a uvolnit cestu nástrahám interaktivního prostředí. Svou roli sehraje počasí, bahno, voda, viditelnost a další zdánlivě běžné faktory. Mokré plošiny budou klouzat, bahno pod nohama znesnadňovat odraz a hrozit pádem v nejméně vhodných okamžicích. Nikoliv řada roztroušených puzzlů - celá lokace bude jeden ohromný puzzle, který v pravý okamžik zapadne na své místo a otevře cestu dál! Lara se bude potit, padat, smýkat, to vše v rytmu zcela nového a podrobnějšího motion capturingu. Pedanti na čistoskvoucí prádlo jistě ocení možnost Laru zašpinit a následně "vyčistit" pod proudem vody, případně tolik skloňovanou možnost pokleknout do bláta a zašpinit si koleno. Těžko říct k čemu je to dobré, podle reakcí obce odborné je to však krok přinejmenším revoluční a zaslouží zvěčnit. Nuže tak činíme. Virtuální kolena už nikdy nebudou jako dřív.

Lara zručná

Využije všechno, co není přikováno k zemi (větve pro páčení balvanů nebo dlabání do skalních masívů), zastřelí všechno, co není na seznamu ohrožených druhů. Nově také během šplhání a ručkování, což, jak známo, bylo dříve nemyslitelné. Naučí se dokonce zbrusu novým chvatům pro souboje tváří v tvář případně tváří v dráp (v kontaktním boji opět využije předměty "každodenní potřeby"). Potěší také zmínka o neměnnosti prostředí - vše, co Lara poškodí, přemístí, zastřelí a pohodí, zůstane na svém místě a v nouzi největší poslouží jako orientační bod. Zcela nově má být vyřešen problém s Lařiným uzdravováním, staré známé velké a malé lékárničky podle všeho z Underworldu zmizí a uvolní cestu… nevíme čemu. Třeba se Crystal Dynamics inspirují u maskulinně konkurenčního Uncharted. Nerouhejme se však předčasně.

Lara mystická

Co se Lařina (příběhového) pozadí týče, je nutné odhodit všechny zábrany a pustit se po hlavě do lázně plné spekulací nejhrubšího zrna. Poměrně jasné je zatím jedno: Underworld - alespoň časově - naváže na události v Legend. Zde končí civilizace oficiálních informací a začíná džungle fabulací. Ta zatím nejzmiňovanější se týká Mayského kalendáře a otevřené cesty do mayského podsvětí (Underworld, huh!) a vychází z prostého faktu, že se většina hry odehraje někde v odlehlých končinách jižního Mexika. A tam žili Mayové. A ti měli kalendář a podsvětí měli a vůbec se chovali dost podezřele, tihleti indiáni. Nebo spíš nativní Američané. Každopádně my vás varovali. No a abychom ten závěr pod nánosem spekulací pohřbili úplně, zmíníme ještě jednu maličkost. Totiž engine. Eric Lindstrom (mimochodem, kdysi šéf vývojář výtečné střílečky Solar Eclipse pro 3DO) utrousil dvě tři slova o nadstandardním stínování a "hybridních dynamických světelných efektech", díky kterým bude mokrá Lara vypadat jako mokrá Lara a déšť jako déšť, což se prý doposud žádné hře nepodařilo. Tvrzení o "nadstandardním a opravdu next-generačním" grafickém zpracování dalo vzniknout odvážné teorii o existenci dosud neznámého a zbrusu nově vyvíjeného interního enginu. A to už je snad vážně všechno.
Zdroj: Hrej.cz
navigace:

TR:U Preview (hratelne.centrum.cz)

15. května 2008 v 14:44 | Charlie |  Tomb Raider 8

Tomb Raider: Underworld - temnější a špinavější Lara

Vše o novém dobrodružství známé archeoložky.
Crystal Dynamics nás výročním dílem Tomb Raidera vzali časem zpátky k našemu prvnímu dobrodružství ve společnosti vnadné a odvážné archeoložky Lary Croft. To také můžeme vzít jako rozloučení se starým konceptem, protože v Tomb Raider: Underworld nás čeká nová generace akčních adventur.
Cesta do podsvětí
Příběh naváže na Legend a má se točit kolem mayského kalendáře, resp. jeho šesti dnů, během nichž se otevře brána do podsvětí a kterou podle všeho Lara Croft projde. Tomu z vypuštěných informací odpovídá situování lokací do oblasti Jižní Ameriky, kde bude Lara prozkoumávat džungli a starodávná mayská stavení, i pestrá škála nepřátel, většinou mýtického ražení.
Pokud zapátráme, zjistíme, že mayská verze podsvětí se nazývá Xibalba (čteno Šibalba, volně přeloženo jako místo děsu), nachází se pod povrchem země a obývá ji spousta lidem podobných stvoření, přičemž vše je poznamenáno smrtí, nemocí a zkažeností. Zde pak také vládne dvanáct pánů smrti, přičemž deset z nich představuje různé formy lidského utrpení.
Není samozřejmě jisté, zda se v Underworld něco podobného objeví, ale přiznejte sami, že výše popsané je ideálním základem pro videohru, hlavně dvanáct rozličných bossů, kteří mají ztělesňovat strach, hladomor, bolest, smrt, nemoc atd. Až to trochu začíná připomínat nedávno vydané Jericho. Nicméně, vraťme se zpátky k faktům.
Větší, špinavější, nadanější
Nový Tomb Raider přinese změny na všech frontách. Tou hlavní bude velká míra interakce s rozlehlým okolím. Prostředí nebudou již jen lineární tunely, ale velké, otevřené lokace, kde se budete klidně moci ztratit. Stejně tak nemáte mít předem jasnou cestu, ale budete si ji muset prostě najít, což dá dobrodružství jistě další rozměr a protáhne hrací dobu.
Prostředí má být naprosto dynamické a Lara bude moci sebrat takřka cokoliv, třeba klacek. Na nových a pestrých možnostech počínání si v přírodě pak budou založeny i logické puzzlíky. Pokud Lara naopak uklouzne a spadne do bahna, nejenže v něm zanechá stopu, ale sama se i ušpiní. Zaschlé bláto se však časem oloupe, případně jej smyje déšť nebo vodopád.
O tom, že práce archeologa není rozhodně nic pro fajnovky, se přesvědčíme i tak, že se Lara během toho všeho šplhání a skákání pořádně zpotí. Novinkou bude také spousta nových pohybů, které za podpory motion capture mají vypadat naprosto přirozeně. Při běhu džunglí si sličná archeoložka zakryje obličej, případně větve ohne rukama. Autoři též vyzdvihují animaci rtů (o hlas a zřejmě i mimiku se postará původní dabérka Lary, Keely Hawes).
Konečně bude Lara umět šplhat a střílet zároveň. Při střílení obouruč pak bude zase schopná zaměřit rozličné cíle. Dalšími dovednostmi, které se naučila během vývoje, jsou nové chvaty pro boj na blízko, díky nimž se s nepřáteli vypořádá ručně, aniž by to nějak výrazně poznamenalo její čáru života.
Hutná atmosféra
V Tomb Raider: Underworld tak překvapivě půjde krása ruku v ruce se špinavostí, a jak jsme již zmínili, svoji roli sehraje i počasí. První dostupné obrázky prezentují bouři nad jihoamerickým pralesem. Hustý déšť stéká po hrdince, temná mračna se pohybují po obloze a celkovou atmosféru ještě podpoří realistické blesky a hromobití.
Právě ty mají být ukázkou inovačního systému nasvětlení scény, takže díky odpovídajícím barvám, chování světla a odleskům bude prostředí vypadat mnohem uvěřitelněji. Aby bylo realističnosti učiněno za dost, vydali se autoři do skutečných lokací a vše pečlivě zdokumentovali.
Postavy a nepřátelé
Ačkoliv se Lara vydá opět do akce sama, bude mít dva přátele na telefonu. Jedním je technický guru a hacker Zip, jenž ji bude oporou skrze vysílačku a poskytne jí všechny důležité informace. Druhým pak bude vědátor Alister, jenž Laru zavalí historickými údaji a souvislostmi mezitím, co ona v terénu postřílí divokou zvířenu.
Nepřátelé mají být z velké části standardní predátoři a již avizované mýtické nestvůry složené z vyhynulých nebo zatím neobjevených druhů. Naopak lidí máme potkat jen velmi málo. Každého, koho zastřelíme, a neplechu, kterou napácháme, pak vývojáři nechají na stejném místě po celou dobu hraní a nic nezmizí tak jako dřív. To ostatně pomůže při zorientování se v rozsáhlých exteriérech.
Výbava
Tím, čím je pro Indyho bič, jsou pro Laru dvě pistole (pokud nebudeme počítat kotvičku). V Underworld tak nebude chybět ani tenhle základ výbavy. Co však zřejmě postrádat budeme, jsou lékárničky. Systém léčení totiž bude naprosto překopaný, přičemž není zatím jasné jak. Že by Crystal Dynamics použili dnes tolik populární automatické uzdravování? To uvidíme...
Mimo pistolí mají být k dispozici granáty a Desert Eagle. Jelikož se během výprav Lara pořádně zaprasí, přijde vhod spousta různých oblečků, jež si budete postupem hrou otevírat. Jako zbraň nebo pomůcka k dalšímu postupu by měla posloužit pestrá škála věcí rozházených po okolí. Návrat oslaví též motocykl, který nám má údajně pomoci při řešení puzzlat.
Informací stále není mnoho, ale i tak vypadá nové dobrodružství Lary Croft zajímavě, obzvlášť pokud se naplní naše domněnky s mayským podsvětím. Ostatně studio Crystal Dynamics jsou dobrou zárukou kvality, když upadající archeoložku zachránili a během dvou dílů ji opět vrátili na výslunní. Tomb Raider: Underworld vyjde koncem roku 2008 na PC, PlayStation 3 a Xbox 360.
navigace:

Změna je život...

12. května 2008 v 20:15 | Charlie a LaraHCroft |  Historie blogu
... a život je změna, to snad víte a nemusím vám to zdlouhavě připomínat. A tenhle blog dostal další injekci v podobě (opět) pozměněného zhledu. Tentokráte zavítal do Egypta, do jeho starých zřícenin a památek... se vzorem v TR1 a TR:Anniversary.
Co na něj říkáte? Zřejmě teď ještě před sebou nemáme konečnou verzi; drobné chybičky se rozhodně najdou a bude se i nadále upravovat, nečekejte, že se tu dlouho ohřeje. Naše LaraHCroft je do zpracovávání obrázků a podobných grafických činností blázen, takže se tu s designem zachází jak s horkou bramborou.
Každopádně mi napište svůj názor, ať víme, co se vám líbí a co ne: co byste změnili a podobně. Vždyť tahle stránka je tady přeci jen hlavně pro vás:)
Vaše LaraHCroft a Charlie

Nové Wallpapery na TR: Underworld

11. května 2008 v 10:13 | Charlie |  Tomb Raider 8
Na internetu jsem objevila tři nové wallpapery na očekávaný díl TR... najdete je přímo pod tímto článkem nebo se všemi ostatními wally v příslušné rubrice.
Jsou opravdu krásné, co říkáte?